۳۱ تن در پیوند به جرایم جنایی از ۹ ولایت بازداشت شدند.

moi-af
چهارشنبه ۱۴۰۱/۷/۱۳ - ۱۱:۴۶
dfg

 ۳۱ تن در پیوند به جرایم جنایی به شمول سرقت، قتل، جعل اسناد و فساد اخلاقی از سوی پولیس در ولایت های؛ کابل، هرات، جوزجان، فراه، تخار ،ننگرهار، بدخشان، نیمروز و زابل بازداشت شدند.
۹ تن در پیوند به قماربازی از مربوطات حوزه سیزدهم امنیتی شهر کابل، از سوی نیروهای فرماندهی پولیس این ولایت بازداشت شدند.
 همچنان، نیروهای قوماندانی امنیه ولایت هرات پنج تن را در پیوند به سرقت وسایط و اموال باشندگان و سه تن دیگر را در پیوند به فساد اخلاقی، از مربوطات حوزه چهارم امنیتی این ولایت بازداشت کرده اند.
در همین حال، سه سارق از جوزجان و دو سارق دیگر از مربوطات ولسوالی بکواه ولایت فراه، از سوی نیروهای امنیتی آن ولایات بازداشت گردیدند.
از سوی هم ، منسوبین پولیس، چهار تن را در پیوند به فساد اخلاقی از مربوطات حوزه پنجم امنیتی شهر تالقان مرکز ولایت تخار و دو مرد نقاب پوش را در پیوند به قتل یک صاحب خانه و خانمش همرا با یک میل تفنگچه، از مربوطات حوزه ششم امنیتی شهر جلالآباد مرکز ولایت ننگرهار بازداشت کردند. 
در یک خبر دیگر، یک جعل کار اسناد پاسپورت از نیمروز، یک سارق از مربوطات ولسوالی شاجوی ولایت زابل و یک تن دیگر در پیوند به سرقت (۴۰۰۰۰۰) چهار صد هزار افغانی از ولسوالی ارگوی ولایت بدخشان توسط پولیس مبارزه با جرایم جنایی بازداشت شده اند.