۲۹ تن در پیوند به جرایم جنایی در شش ولایت بازداشت شده اند

moi-af
پنجشنبه ۱۴۰۱/۹/۲۴ - ۱۲:۳۰
ewr

۲۹ تن در پیوند به سرقت، ترور،  قتل، قمار بازی، فرار از منزل، حمل و نگهداری سلاح غیرقانونی و فساد اخلاقی از ولایت های بلخ، کابل، تخار، هرات، پکتیا و دایکندی بازداشت شدند. 
منسوبین امنیتی فرماندهی پولیس ولایت کابل سه تن را در پیوند به سرقت همراه با یک میل سلاح و گوشی های سرقت شده از مربوطات ناحیه هفتم شهر کابل بازداشت نموده اند.
در همین حال؛ ۹ تن در پیوند به قمار بازی و آزار و ازیت مردم از شهر تالقان مرکز ولایت تخار و یک تن دیگر در پیوند به فساد اخلاقی از ولسوالی ینگی قلعه این ولایت، از سوی منسوبین مبارزه با جرایم جنایی بازداشت شدند.
از سوی دیگر، نیروهای امنیتی فرماندهی امنیه ولایت هرات یک تن را در پیوند به قتل از ولسوالی گلران و یک تن دیگر را در پیوند به سرقت از مربوطات ناحیه دوازدهم شهر هرات بازداشت نموده اند.
در یک خبر دیگر، یک تن در پیوند به حمل و نگهداری سلاح غیر قانونی و یک سارق از پکتیا و یک تن دیگر در پیوند به سرقت از ولایت دایکندی توسط نیروهای امنیتی بازداشت گردیده اند.
همچنان پولیس مبارزه با جرایم جنایی ولایت بلخ چهارتن را در پیوند به ترور، دو تن را در پیوند به قمار بازی، دو تن را در پیوند به فرار از منزل، یک سارق و دو تن دیگر را در پیوند به فساد اخلاقی از مربوطات این ولایت نیز بازداشت کرده اند.