تعمیر کمیساری سپین بولدک و مرکز اطفائیه شهرک میرویسمینه توسط ریاست عمومی تعمیرات، معینیت امور تامیناتی وزارت امور داخله، تکمیل و به بهرهبرداری سپرده شد.
در مراسم افتتاح این پروژهها، الحاج مولوی عنایتالله رشید رئیس عمومی ریاست تعمیرات، بر افتتاح چنین پروژهها و تطبیق پروژههای مشابه در سراسر کشور تأکید کرد.
قابل ذکر است که ساختمان کمیساری دارای ۲۸ اتاق اداری بوده و با هزینه ۱۷ میلیون افغانی از بودجه انکشافی وزارت امور داخله اعمار شده است.
همچنان، برای بازسازی مرکز اطفائیه شهرک میرویسمینه نزدیک به ۷ میلیون افغانی هزینه شده که از بودجه وزارت امور داخله تأمین گردیده است.