اعلامیه مطبوعاتی در پیوند به حمله تروریستی امروز در کابل

jamil-moi
8

کابل، وزارت امور داخله: 
تروریستان امروز با انجام یک حملهٔ تروریستی در مربوطات حوزه ۵ کابل دست به جنایت زدند. کودکان، زنان و کهن‌سالان شامل مجروحین این رویداد می‌باشند و به خانه‌های اطراف رویداد متذکره خسارات هنگفت وارد گردیده است. با تاسف هشت تن از هموطنان ما شهید و بالای ۱۵ تن به شمول خان محمد وردک عضو پارلمان مجروح گردیدند، این آمار ممکن تغییر کند. 
اینچنین حملات تروریستی دوام جنایات تروریستان را علیه مردم نشان می‌دهد. تروریستان رویکرد ویرانگری و کشتار دارند. آنان هربار در میدان جنگ به شکست مواجه شدند و قطعاً به اهداف خود دست نیافتند.
نیروهای امنیتی و دفاعی کشور در جریان ماه‌های اخیر و با تشدید حملات تروریستی، تمامی تحرکات و دسیسه‌های شوم دشمن را پاسخ دادند.
 از اثر حملات دشمنان مردم افغانستان در سه ما اخیر با تاسف نزدیک به ۵۰۰ تن ملکی شهید و بالای ۱۰۵۰ تن دیگر مجروح گردیدند. این شیوه از حملات تروریستی در تمامی قوانین محاربه، جز جنایات جنگی محسوب می‌شود.

آخرین اطلاعیه ها

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۱:۵۲
Background image

اطلاعیه 

به اطلاع عموم هموطنان ما رسانیده میشود، آنعده اشخاصی که در جریان اداره قبلی ، وسایط شان بخاطر حوادث ترافیکی و یا انجام اعمال غیر قانونی دیگر متوقف

شنبه ۱۴۰۳/۱/۴ - ۱۱:۲۲
Background image

اعلامیه وزارت امور داخله در پیوند به رویداد امنیتی در ولایت کندهار

ساعت ۸:۳۰ هشت و سی دقیقه صبح امروز یک فرد مهاجم خودرا در مقابل کابل بانک در ساحه حوزه اول امنیتی شهر کندهار منفجر میدهد که به اثر این رویداد با تاس

دوشنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۴
Background image

پیام تسلیت وزارت امور داخله پیرامون حادثه ترافیکی در شاهراه هرات- کندهار

با تاسف که به اثر حادثه ترافیکی صبح امروز در شاهراه هرات-کندهار تعدادی از هموطنان شهید و تعدادی زخمی شده اند.

بازگشت به اطلاعیه ها