اطلاعیه ریاست عمومی پاسپورت

moi-af
jfh

ریاست عمومی پاسپورت در نظر دارد که بخاطر بهبود روند عرضه خدمات و تسریع بخشیدن مراحل کاری مراجعین محترم، یک‌سلسله تغیرات مثبت در سیستم های تخنیکی و تجهیزاتی این اداره بیاورد.
از اینکه همه روزه چهار الی پنج هزار جلد پاسپوت برای متقاضیان محترم در اداره مرکزی پاسپورت چاپ و توزیع میگردد، ماشین های چاپ و سایر وسایل تخنیکی به مرور زمان کارایی شان را از دست داده و نیاز به ترمیم و یا تبدیل پیدا میکنند.
تکمیل کار این پروسه مدتی زمان‌گیر بوده و نیاز دانسته می‌شود که عرضه خدمات پاسپورت الی تکمیل آن متوقف میگردد.
به اطلاع عموم متقاضیان محترم پاسپورت رسانیده میشود که الی تکمیل کار تیم های تخنیکی و ترمیم وسایل و تجهیزات متذکره، روند توزیع پاسپورت سر از تاریخ ۱۶ میزان بطور عموم متوقف میگردد.
 بناءً از مراجعین محترم خواهشمندیم که الی اطلاعیه بعدی که از طریق سایت های خبری وزارت امور داخله و ریاست عمومی پاسپورت به نشر خواهد رسید، به ریاست عمومی پاسپورت مراجعه ننمایند.

آخرین اطلاعیه ها

شنبه ۱۴۰۳/۱/۴ - ۱۱:۲۲
Background image

اعلامیه وزارت امور داخله در پیوند به رویداد امنیتی در ولایت کندهار

ساعت ۸:۳۰ هشت و سی دقیقه صبح امروز یک فرد مهاجم خودرا در مقابل کابل بانک در ساحه حوزه اول امنیتی شهر کندهار منفجر میدهد که به اثر این رویداد با تاس

دوشنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۴
Background image

پیام تسلیت وزارت امور داخله پیرامون حادثه ترافیکی در شاهراه هرات- کندهار

با تاسف که به اثر حادثه ترافیکی صبح امروز در شاهراه هرات-کندهار تعدادی از هموطنان شهید و تعدادی زخمی شده اند.

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۴
Background image

اطلاعیه!

بر اساس فرمان شماره (۱۵۲۰) مقام  رهبری امارات اسلامی و رهنمودهای وزارت امورداخله، به دارندگان موترهای شخصی رسانیده می شود که ، هارند، اشاره و سایر

بازگشت به اطلاعیه ها