۳۳ تن در پیوند به جرایم مختلف بازداشت شدند

moi-af
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱/۱ - ۱۱:۱۷
لللل

نیروهای امنیتی، این افراد را در پیوند به سرقت، قتل، نگهداری اسلحه غیرقانونی، اختطاف، قاچاق و دیگر جرایم از ولایت های خوست، پکتیا، کندهار، کنر، ننگرهار، تخار، فراه و هرات بازداشت نمودند.
منسوبین پولیس فرماندهی امنیه ولایت کندهار پنج تن را در پیوند به سرقت، قتل و اختطاف از ناحیه های چهارم و دوازدهم شهر قندهار بازداشت نمودند.
در همین حال، سه تن حین سرقت پول و اجناس یک دکان در ناحیه اول شهر اسعد آباد مرکز ولایت کنر و دو تن دیگر در پیوند به قاچاق سنگ های قیمتی مختلف در مربوطات شهر جلالآباد مرکز ولایت ننگرهار از سوی پولیس مبارزه با جرایم جنایی ولایات متذکره بازداشت شدند.
از سوی هم، پولیس مبارزه با تروریزم وزارت امور داخله در چندین عملیات جداگانه در ولایت های کندهار، هرات، پکتیا و خوست مقدار هنگفتی از تجهیزات نظامی، شامل؛ دها میل سلاح کلاشینکوف، پیکا، کلکوف، تفنگچه، هزارها فیر مرمی سبک و سنگین، دها پایه مخابره، بمب های دستی و دیگر تجهیزات نظامی را کشف و ضبط نموده و در پیوند به آن ۱۵ تن را نیز از این ولایات بازداشت کرده اند.
همچنان، نیروهای امنیتی یک تن را در پیوند به قتل از ناحیه سوم شهر فراه، دو تن را در پیوند به فساد اخلاقی از ناحیه اول شهر هرات و دو تن دیگر را حین انجام فساد اخلاقی از ولسوالی درقد ولایت تخار بازداشت کردند.